Дев’ять ознак поганого ресторану

Багато з нас не так уже й часто відвідує місця громадського харчування. Коли ж нарешті випадає така нагода, завжди є ризик потрапити у заклад, де можна безнадійно зіпсувати собі обід чи вечерю. Як не втрапити у халепу і з порога розгледіти ресторан, який потрібно оминати десятою дорогою, – практичні рекомендації від «Їсти».


 1. Безлюдне місце

Перше враження про людину складають по її одежині, а ресторан характеризують його відвідувачі. Якщо у вечірню чи обідню пору їх просто немає, ресторан, скоріш усього, готує на заморожених продуктах. Велика ймовірність того, що в такому закладі вам спробують продати несвіжі страви. Особливо якщо це м’ясо, риба та морепродукти, риба. А ще часто порожня зала ресторану – це ознака неадекватно високих цін.

Почитайте про ресторан, у якому обідають, сидячи на гойдалках.

9 ознак поганого ресторану6

2. Аромати з кухні

Якщо, прийшовши в заклад, ви можете з легкістю вгадати, що готують на кухні, це свідчить про несправні витяжки. Пообідавши в такому ресторані, ви вийдете з нього, ввібравши усі аромати з кухні – причому не лише страв, які ви щойно з’їли. Так само насторожує використання штучних аерозольних ароматизаторів – це не лише свідчення того, що закладу є що маскувати, а й у багатьох може викликати алергію.

3. Телеекрани на стінах

У європейських ресторанах у залах, де відвідувачі споживають їжу, не вмикають навіть музику. Ніщо не повинно відволікати гостя від трапези. Завішані «плазмами» стіни вказують на те, що вас намагаються зосередити не на страві.

4. Захаращений стіл

До початку трапези на столі мають стояти ніж, виделка, набір приправ і склянка води. Виставлений у три поверхи сервіз зовсім не означає, що його щойно дістали з посудомийної машини і він не встиг припасти пилом. Не ведіться також на витіювато складені серветки – навряд чи офіціант, майструючи троянду, робив це в рукавичках, отже він витер в неї руки ще до вас. Ще одна ознака закладу з низькою репутацією – синтетична скатертина і запрані плями.

Найдорожчі ресторани України. Дізнайтесь – які.

9 ознак поганого ресторану7

 

5. Величезне меню

Якщо за кількістю сторінок меню наближається до роману Льва Толстого, це зовсім не означає, що кожну з цих страв вам приготують зі свіжих продуктів. Як правило це, навпаки, свідчить про напівфабрикати і наварені заздалегідь страви, які вам просто розігріють у мікрохвильовці.

6. Страви «з димком»

За стандартами Мішлен (компанії, що присуджує закладам громадського харчування зірочки) ідеальна температура страви, яку подають на стіл – 36-40 градусів за Цельсієм. Якщо вам принесли їжу, з якої йдуть клуби пари, це означає, що її розігріли в мікрохвильовці. Заклад, який цінує свою репутацію, такою побутовою технікою не користується.

Київський ресторан, у якому все догори ногами, відвідували?

9 ознак поганого ресторану1

7. Невідомий склад страв

Детально про продукти, з яких вам приготували відбивну або салат, повинен знати не лише кухар, який доклав до вашої страви рук, а й офіціант, який все це приніс і поставив на стіл. Запитайте у нього, звідки родом і на яких кормах вирощений кролик у вашому рагу. Якщо чіткої відповіді вам не дадуть, маєте повне право відмовитися від страви.

8. Ресторан обслуговує банкети

Поцікавтеся, чи обслуговує ресторан весілля, забронюйте столик на 20 осіб і замовте живу музику. Якщо всі ваші вимоги візьмуться виконати, чемно подякуйте, скажіть, що передумали, зачиніть за собою двері і більше ніколи туди не повертайтеся. Заклад, який піклується про всіх гостей, зважає на те, що натовп з живою музикою буде дратувати піснями інших відвідувачів, які прийшли насолодитися їжею та атмосферою.

9. Брудний смітник і туалет

І насамкінець – вбиральня. За правилами Мішлен, смітник у туалеті не повинен видавати дій попереднього відвідувача. Прибирати необхідно після кожного гостя. Якщо вам доводиться споглядати використаний туалетний папір, закладу є над чим працювати.

Цікаво? Сподобалось? Поділись з друзямиPin on Pinterest0Share on VKTweet about this on TwitterShare on Reddit0Share on Google+0Share on Facebook0Print this pageEmail this to someone