Прості й дешеві рекламні фішки для просування ресторану
Вміти продати смачну страву ‒ не менший талант, аніж вміти зготувати її. Як залучати до свого закладу максимальну кількість відвідувачів, не витрачаючи колосальних коштів на рекламні кампанії? Ось декілька варіантів:
- Ввести якийсь змінний елемент: наприклад розділ меню «Комплексний обід» або концерту програму на вікенд. Кожного разу клієнт повинен бачити щось нове та цікаве, про що йому захочеться розповісти (а ще краще ‒ показати) друзям.
- Якщо реклама, то нова й несподівана. Реклама вашого закладу має дивувати, запам’ятовуватись й обов’язково асоціюватись саме з вашим рестораном. Часто рекламні агентства забувають про останній аспект, і ми бачимо дивні бігборди й рекламні ролики, але не розуміємо, що нам пропонують.
- Цікавим форматом в просуванні ресторану є співпраця з відомими особистостями чи ЗМІ. Ви можете запросити до свого закладу гумориста чи музичний колектив, запропонувавши продемонструвати власну шоу-програму. Для ЗМІ можна запропонувати вести постійну рубрику з кухні вашого закладу.
- Можна спробувати розкрутити заклад за допомогою вже відомого бренду чи течії. Наприклад, оформити ресторан у стилі Майкла Джексона чи Губки Боба. Щоправда, треба бути обережними з авторськими правами.
- Використовуйте дешеві, а ще краще ‒ безкоштовні, засоби просування. Наприклад, можете організувати серед відвідувачів конкурс на кращий рекламний ролик вашого ресторану, знятий на смартфон. Переможця вибирайте за кількістю «лайків» у соцмережах. У якості подарунку запропонуйте йому безкоштовну вечерю чи ваучер на певну суму.
- Спробуйте організувати у своєму закладі не типові для нього події: перегляд фільму, закриту зустріч клубу за інтересами чи серію швидких побачень.
- Зробіть ваш заклад постійним учасником якоїсь благодійної програми, запровадьте послугу «підвішених» страв.
- Слідкуйте за трендами та інтернет-мемами: російські ЗМІ пишуть про українських військових з рабами ‒ розміщуйте на вході оголошення типу «з рабами не заходити».
- Працюйте з персоналом: навчіть офіціантів щиро посміхатися та по-справжньому шанувати своїх клієнтів. Не варто радити найдорожчу страву з меню, краще запропонувати щось, що дасть змогу клієнту зекономити. Хай цього разу він залишить у вас менше грошей, але неодмінно повернеться ще раз.