Барбі-кафе на Тайвані
Мабуть, багато дівчаток мріяло гратися ляльками Барбі починаючи з того часу, коли вони з’явилася на ринку дитячих іграшок (1959 рік): гарні яскраві вбрання переважно рожевого кольору, довге біляве волосся, з якого можна було робити найрізноманітніші зачіски. А потім ще з’явився Кен ‒ друг Барбі. Отримати великий ляльковий будиночок у подарунок українським дітлахам годі було й сподіватися, їх бачили лише по телевізору, і тільки справжнім щасливчикам привозили хатинки з-за кордону. Та всі хотіли гратися з Барбі. Ще більше цього хотіла американська компанія-виробник дитячих іграшок Mattel Inc., третину прибутків якої й досі становлять продажі ляльок Барбі.
Щоб розширити продаж своєї продукції на азіатському ринку Mattel Inс відкрила у тайванському містечку Тайбей Барбі-кафе, яке своїм інтер’єром дуже нагадує ляльковий будиночок. Усе у закладі оформлено за смаком блондинки Барбі: починаючи від стін і закінчуючи меблями. Серед кольорів переважає рожевий ‒ улюблений колір американської ляльки-красуні. Крісла стилізовані під кокетливі платтячка з червоним корсетом та рожевою спідничкою, а дивани наче великі копії мініатюрних диванчиків з будиночка для Барбі.
Офіціантки тут одягнені у рожеві майки та короткі спіднички такого ж кольору. Щоправда, це мало робить їх схожими на славнозвісну Барбі ‒ видають азіатські риси обличчя та чорне волосся. Можливо, варто було б перефарбувати персонал у блондинок? Чи це вже буде занадто? Для просування ляльок, мабуть, було б доречним.
Звичайно, кафе призначене у першу чергу для дітей. Тут вони можуть не лише поїсти, але й помилуватись та побавитись іграшками виробництва Mattel Inc. Та й дорослі, мабуть, мають змогу відчути себе дітьми.
Меню у Барбі-кафе також далеко не азіатської кухні, тут не готують традиційних страв з рису, натомість подають американські тістечка та снеки, які часто також виглядають наче іграшкові. Середня ціна наїдків ‒ 10 доларів. Показово, що біля кожної позиції меню зазначена кількість калорій, аби ніщо не заважало слідкувати за витонченою фігурою аля Барбі.
Фірмовою стравою закладу є торт, прикрашений лялькою у розкішному платті з кондитерського крему.
Барбі-кафе обійшлося інвесторам у понад півтора мільйона доларів, проте вони не сумніваються, що заклад не лише приноситиме прибуток з продажу їжі, але й допоможе «прижитися» Барбі серед азіатів.