Ідея для бізнесу: фаст-фуд на колесах

Сучасний ритм життя та хронічний брак часу забезпечують заклади швидкого харчування популярністю на довгі роки. Все більше з’являється закладів типу фаст-фуд, що лише доводить рентабельність такого бізнесу. Не менш популярними у великих містах є торгові точки на колесах, чи так званий мобільний фас-фуд. З економічної точки зору такий бізнес є швидкоокупним та швидколіквідним. Беззаперечними плюсами такого закладу харчування є мобільність, здатність швидко міняти розташування торгової точки та миттєво змінювати меню в залежності від попиту.

Для  того, щоб розпочати такий бізнес не потрібно колосальних капіталовкладень. Як правило, вистачає 12-15 тисяч доларів, аби придбати вживаний автомагазин, оформити усі необхідні документи та забезпечити асортимент товарів. Окрім того, варто пам’ятати, що такого типу торгові точки відносяться до категорії транспортних засобів, тому необхідною є наявність водійського посвідчення потрібної категорії. Також треба зареєструватись підприємцем та отримати у санепідемстанції дозвіл на торгівлю. Не обійдеться й без придбання та встановлення касового апарату й затвердження асортименту. Також варто врахувати, що ваш мобільний фаст-фуд не повинен псувати іміджу міста, тож обов’язковим є отримання дозволу у місцевих органів влади та відповідних комітетів. Залагодження усіх нюансів займе близько трьох-чотирьох місяців.

mobil1

Беззаперечно, одним із елементів успіху для мобільної торгової точки є її розташування. Найвигіднішими будуть території з багатьма офісами та великим потоком людей, натомість спальні райони не надто радуватимуть покупцями. Проте, не варто забувати й про основний козир вашого бізнесу ‒ можливість переїхати будь-куди і будь-коли.

Асортимент вашого ресторану на колесах визначатиметься в залежності від доступного устаткування: якщо це мікрохвильовка, то запропонувати ви можете лише хот-доги й розігріті готові обіди, тоді як міні-піч дозволить готувати піцу й курей-гриль, а з мобільною кав′ярнею зможете лише варити каву. Не варто забувати й про напої, у літню пору року саме вони приноситимуть левову долю виручки. Тому наявність холодильника є обов’язковою.

velokofejnia_torgoborud.com.ua

Для нормального функціонування такої торгової точки, як правило, вистачає однієї людини, що одночасно готує їжу та продає її. Інколи у час-пік у велелюдних місцях може бракувати робочих рук, тоді варто подумати про підручного на декілька годин на день (у час найбільшої кількості замовлень). Форма оплати працівникам може бути різною: єдина ставка, ставка + відсотки від виручки або тільки відсотки. Як показує практика, працівники «на відсотках» більш мотивовані й прагнуть збільшувати продажі.

Як і при плануванні будь-якого іншого бізнесу варто зважити усі нюанси й скласти бізнес-план. Варто бути готовим до того, що мобільний фас-фуд забиратиме багато енергії та часу, можливо доведеться відкривати точку рано вранці й закривати пізно ввечері, працюючи без обідньої перерви.

122

Досвідчені власники мобільних закладів харчування стверджують, що ризики у цьому бізнесі практично відсутні, та попри це, варто спланувати й обміркувати кожну деталь якомога ретельніше.

Цікаво? Сподобалось? Поділись з друзямиPin on Pinterest0Share on VKTweet about this on TwitterShare on Reddit0Share on Google+0Share on Facebook0Print this pageEmail this to someone