02.03.2015

Три способи збільшення кількості чеків

Аби збільшити прибутки ресторану, кафе чи піцерії необхідно збільшити кількість гостей, тобто кількість чеків. Розповімо вам три інноваційні маркетингові методи збільшення кількості чеків.


Перший спосіб ‒ залучення нових відвідувачів

Усі гості закладу громадського харчування різні, вони приходять у різний час й з різною метою. Навряд чи хтось їхатиме з іншого кінця міста, щоб поснідати саме у вас (якщо це так ‒ то вам не варто турбуватися про збільшення числа чеків).

 

Тому набагато ефективніше працювати з територією, де розміщене кафе чи ресторан, залучаючи людей на сніданок чи обід: попрацюйте з місцевими торговими точками та офісами. Відкривши новий  ресторан, можна спробувати попрацювати із секретарями, саме вони відіграють у офісах роль сарафанного радіо. У честь відкриття можна запропонувати їм спеціальні знижки чи безкоштовний обід.

Ви здивуєтесь, але цей метод виявиться у рази ефективнішим й дешевшим, аніж зовнішня реклами на тій же вулиці. Також варто спробувати попрацювати із  субкультурами: влаштовувати у певний день тижня тематичні вечірки для хіпстерів чи велолюбителів. Ще можна зробити ставку на спорт: турніри з дартсу чи настільного футболу.

Другий спосіб ‒ підвищення оборотності столу

Тут основну роль відіграє швидкість обслуговування. Офіціант повинен умудритися звести затримки подання страв нанівець й подати гостям не три, а чотири страви за дві години. Так, треба слідкувати за тим, щоб відвідувачі спілкувалися за їжею, а не чекаючи замовлення, тоді з’явиться імовірність, що не наговорившись, вони замовлять ще щось. З цієї точки зору, особливої уваги заслуговує робота бару. Бармен повинен блискавично виконувати замовлення, не допускаючи утворення черги.

 

Третій спосіб ‒ збільшити частоту відвідувань постійних клієнтів

Головну роль тут відіграє якість обслуговування. У ваш заклад має хотітися приходити знову і знову. Насправді переконати постійного гостя приходити до вас ще частіше набагато простіше, аніж знайти й зацікавити нового клієнта. Ви помиляєтесь, якщо вважаєте, що для утримання постійних клієнтів потрібно надавати їм знижки, насправді для цього достатньо всього лише забезпечувати правильну атмосферу та хороший сервіс. Можна запровадити для офіціантів «бюджет на піар», який вони можуть витрачати на відвідувачів: розігрувати між ними безкоштовну їжу чи напої.

 

 

Читайте також про 10 найдієвіших способів залучити нових та утримати постійних клієнтів ресторану.

Максим Нікітін

Максим Нікітін

Я не професійний кухар, але люблю проводити час на кухні. Я не є автором всіх текстів, але відповідаю за їх якість.

Instagram Facebook

Залишити коментар

Your email address will not be published.