З чого почати просування свого бізнесу в мережі?

Просування бізнесу в інтернеті зараз актуальне для будь-якої компанії, будь-якого власника. І над питанням «чи потрібно робити сайт, чи достатньо буде групи/сторінки в соцмережах» думати варто першочергово. В агенціях маркетингу дотримуються такої думки: якщо групу і створювати, то вже на основі сайту. З досвіду численних компаній можна побачити, що відкриття групи саме по собі особливо результатів не приносить. З таким підходом все в плані розвитку, залучення аудиторії та підвищення продажів буде або взагалі не давати доходу, або давати його не в запланованих обсягах. Тому спочатку сайт!

Як просунути свій бізнес в інтернеті

Для просування бізнесу сайт можна створити взагалі з нуля, можна оновити вже наявний, але такий, що не особливо «працює» і приносить очікуваний дохід, ресурс. Попередньо для цього слід:

  • з’ясувати чітко цільову аудиторію;
  • визначити, чи є вона взагалі в інтернеті;
  • зрозуміти, які проблеми, складнощі у ЦА можна запропонувати бізнесу вирішити;
  • встановити, як користувач знаходитиме сайт, що його зможе мотивувати взагалі на нього заходити.

Аудиторію виявляють і «розуміють» за допомогою певного аналізу. Здійснюють його за допомогою similarweb.com. Інструмент допоможе ще на початкових етапах встановити канали, з якими бізнес-просування стане максимально ефективним, проведе «відсіювання» тих, що приносять лише збитки.

Далі потрібно визначати формат, що оптимально підходить під конкретний продукт. Сайт може бути оформлений на кшталт лендінгу, багатосторінкового сайту, «візитки» тощо. Водночас незалежно від того, на чому зупинять вибір, мегаважливим є рівень зручності та естетичності ресурсу. Сайт достатньо підготовлений до трафіку? Починається просування!

Як поетапно просунути бізнес в інтернеті

Розкрутка або ж просування будь-якого бізнесу в онлайн здійснюється шляхом:

  1. Маркетингового аудиту (передбачає аналіз діяльності конкурентів і ринку, відвідуваності платформ, які можна використовувати для розкрутки).
  2. Розроблення, створення стратегії.
  3. Визначення оптимального каналу для здійснення просування.
  4. Затвердження стратегії.

І після цього все стартує!

Методи бізнес-просування в онлайн

Метод (або методи) залежатиме багато в чому від обраного для просування каналу. Умовно всі їх можна поділити на:

  • ремаркетинг;
  • контекстно-медійну мережу;
  • пошукову мережу.

Стандартно, найбільше конверсії видає пошуковий трафік, найменше – контекстно-медійна мережа. І коли визначено «канал», обираються методи, які для нього будуть оптимальними. Найчастіше, для розкрутки в онлайн застосовуються:

  • контекстна реклама;
  • seo-оптимізація;
  • таргет;
  • SMM;
  • крауд-маркетинг;
  • розсилка по імейл;
  • використання «партнерок» тощо.

Але зазначені варіанти не дадуть результату, та й узагалі розкрутка компанії в інтернеті провалиться, якщо зсередини в компанії не буде якісно організована «турбота» про клієнта.

На жаль, непоодинокі випадки, коли ми організовуємо якісний сайт, повноцінно контент на нього «заливаємо», рекламу поширюємо. Потенційний клієнт звертає свою увагу на товар, тобто цільова аудиторія реагує, починаються заявки, запитання, а опрацювати їх або нема кому, або ніколи. Бюджет, який можна було окупити за лічені дні, просто втрачається. Про сервіс треба дуже добре подумати, потрібно підготуватися до очікуваного трафіку.

Нерозумно буде вкласти суттєву суму і втратити досить багато через такий недолік. Конкуренція дуже суттєва. Споживачі ж орієнтуються не тільки на пропоновані ціни, не тільки на те, як «звучить» бренд, а й на те, як на їхнє звернення відреагують.

Тобто роблячи аналіз «готовності» сайту до просування, до трафіку враховуйте такі основні особливості:

  • легкість знаходження відомостей, інформації;
  • наповненість контентом, його якість;
  • простоту зв’язку з консультантом/оператором тощо.

Хочете мати попит – дбайте про клієнтів, будьте в тренді, розвивайтеся. Не орієнтуйтеся на ціни. Дорогий сайт може програти досить дешевому. І таке відбувається регулярно. Користувач не буде робити аналіз (це завдання фахівців). Йому або сподобається і він повернеться, або ні. Усе елементарно. Його не цікавить лендінг, йому важливіше контент і його доступність, зручність і привабливість, позитив, користь та інформативність.

Чи будуть підключені соцмережі? Якщо групи принесуть користь, чому ні? Часто і в них теж полягає певна роль загальної стратегії.

Розуміємо, що розібратися важкувато, тому ще раз нагадуємо, що всіма питаннями мають займатися професіонали. Так результати будуть швидшими, яснішими та якіснішими.

Теги:
Максим Нікітін
Я не професійний кухар, але люблю проводити час на кухні. Я не є автором всіх текстів, але відповідаю за їх якість.
Усі публікації автора